23 Haziran 2010 Çarşamba

Overlokçu geldi hanım

Sevgili Türk blog okuru sen bunu sık sık duyduğundan artık benimsemişsindir. Ama bu ülkenin sokaklarında minibüsler içinde overlokçular dolaşıyor. Ben bunu sadece İstanbul'a özgü zannediyordum. Meğerse yurt sathına yayılmış bu overlok müessesesi. Hoş bir kadın sesi arada sırada şu nidalarla sokakları dolduruyor:

"Halı kenarlarına, yolluk kenarlarına, paspas kenarlarına, battaniye kenarlarına, halıflex kenarlarına, el dokuma-yün ısparta halılarına itina ile overlok çekilir"

Yetişebilsem fotoğrafını çekeceğim ama ben makineyi alana dek minibüs içinde uzaklaşıyorlar. Arkalarında bıraktıkları Doppler efektiyle kalakalıyorum sadece.

Edit: Sonunda başardım. Minibüsün üstündeki yurdum delikanlısı da pek bir afili çıkmış.

2 yorum:

  1. o kadın altunizade de çok sık dolaşıyor
    üzülüyorum, iş vereyim istiyorum ama yok :(
    son ütücü geçse keşke

    YanıtlaSil
  2. Memlekette bu konuda ciddi bir açık varmış galiba. Annem geçen gün "Şu halının kenarını overlokçuya versek" dedi.
    Valla sonu ilki fark etmez, seyyar ütücüler olsa hakikaten.

    YanıtlaSil