15 Temmuz 2010 Perşembe

İtinayla bağyan sıkıştırılır

Yıllardır duyarım erkek sürücüler trafikte özellikle bayan sürücüleri sıkıştırırmış.

92 yılından beri ehliyetim var ve Viyana'da kendi arabamız olmadığından tek araba kullanabildiğim yerler Türkiye (İstanbul ve Bodrum) ve yıllık grup toplantısı için gittiğim New York. Benden beklenmeyecek kadar sakin bir sürücü olduğumdan genelde sağdan sağdan sinirlenmeden kendi yolumda giderim. Eğer sapacaksam ve kimse bana yol vermiyorsa yine sakince yolun ortasında durup yol vermelerini beklerim. Bütün bu diğer şöförlere tırnak yedirtecek hareketlerime rağmen kimsenin özellikle beni sıkıştırdığına şahit olmadım. Gözlemlediğim kadarı ile yurdum şöförü cinsiyet ayrımı gözetmeksizin zaten tuttuğunu sıkıştırıyor. Kadın da olsa erkek de olsa trafiğe çıkan herkes diğer herkesin tacizine maruz kalıyor. Direksiyon başına geçen her canlı, sabır denen erdemi anında terk ediyor ve tek amacı ölüm kalım meselesi gibi diğer bütün arabaları geçerek hedefine ulaşmakmışçasına etrafa saldırıyor.

"Ben öyle değilim" deme blog okuru. En son ne zaman birine kendi isteğinle yol verdin? A noktasından B noktasına giderken yolda küfretmedin? Seni sollayana içinden saydırmadın? Şerit değiştirmeye çalışan zavallının (genelde ben oluyorum bu) üstüne üstüne gitmedin?

2 yorum:

  1. kesinlikle doğru tesbit. yıllardır bunu iddia ediyorum ben. kimse sen çok çekicisin diye sıkıştırmıyor seni.

    hatta erkekler bağyana daha kibarlar bile. erkekler birbirlerine öldüresiye girişiyorlar. ayrıca bağyanlar, bağyanlara karşı erkeklerden on bin kat filan daha ayı.

    çok doluyum bu konuda günnük :)

    YanıtlaSil
  2. Araban var, derdin var. Arabanın içine belli aralıklarla koku sıkan aletler gibi Xanax falan yayan spreylerin konulması zorunlu olmalı. Bak o zaman herkes çiçek gibi kafa binbeşyüz olunca nasıl da mutlu mutlu yolunda gidiyor.

    YanıtlaSil