20 Mayıs 2010 Perşembe

İKEA'daki 19 mayıs obezleri

Dün tatil olduğu için Evrim'e birkaç parça eşya almak üzere ailecek İKEA'ya gittik. Yani sanırım İKEA'ya gittik ve sanırım İstanbul'daki İKEA'ya gittik çünkü içerisinin İstiklal Caddesi'ni aratır hali yoktu ve daha da ilginci kilo ortalamasının 150 falan olmasıydı. Yani çok rahat Amerika'daki bir İKEA'da da günümüzü geçirmiş olabilirdik.

Kalabalık konusuna değinmeyeceğim ama kiloyu es geçemeyeceğim. Görmeyeli amma semirmişiz! Yirmi yıl sonra ilk defa gelmiyorum İstanbul'a tabii ama daha önce hiç dikkatimi çekmemiş. Özellikle benim yaşlarımdaki erkeklerin hali harap. Göbekleri önden gidiyor. Sanırsın ki az sonra doğum sancısı tutacak ve üçüz beşiz allah ne verdiyse doğuracak. Kadınlar ortalama olarak daha iyi ama gidişat çok kötü. Bir de acaip şişirilmiş bebeler var. Benim oğlum 11 aylık ve 9 kilo. Orda gördüklerim 4-5 aylık ve oğlumun iki katı. Her aile bebesiyle geldiğinden ve hatta bebesi olmayanları dövdüklerinden emzirmek ve altını değiştirmek için bebek odasını kullanma gafletinde bulunduğumuzda iki metre karelik odaya benden başka doluşan iki kadının kucaklarındaki bebek görünümlü azmanları görünce "Tamam" dedim, "İlerinin kalp, damar, yüksek tansiyon ve şeker hastalıklarının günlük hayatlarının vazgeçilmez parçaları olacağı yeni neslin mensupları kelimenin tam anlamıyla gümbür gümbür geliyor".

Restoran kısmında istisnasız her masada (tabii bizim de) patates kızartması ve Köttbullar isimli İsveç köftesi vardı. 7'den 70'e herkes hapur küpür götürüyordu. Ne diyelim, Smaklig måltid!

3 yorum:

  1. :)) ay seda bayildim gozlemlerine! devamini bekliyorum...

    ptk

    YanıtlaSil
  2. her iyi bakılan türk çocuğu semirtilmelidir yasası gereği öyle onlar
    bebek şişko değilse, bakamıyordur o anne ona

    hem o çocuğu doğururken 30 kilodan aşağı kilo alınmamalıdır
    o kilolar mümkünse hiççççç verilmemelidir
    nokta

    YanıtlaSil
  3. Hem de her çocukta alınmalıdır o kilolar. Ne demişler "Bir dirhem et bin ayıp örter".
    Ben bebekken annem almamı gerektiğini düşündüğü kadar kilo almayınca doktora sormuş, doktorun cevabı "Kasaba et borcun mu var?"

    YanıtlaSil