27 Mayıs 2010 Perşembe

Patatesli börek

Lisede annem bir ara öğle teneffüsünde yemem için yanıma patatesli börek verirdi. Bu börekler sınıftakiler arasında öyle beğenilmeye başlamıştı ki bana kalmıyordu. Ben de çareyi börekleri satmakta buldum. Her akşam annem bir tepsi börek yapar ben de ertesi günü sınıfta tanesini 500 liraya satardım. Hatta diğer sınıflardan bile gelenler olurdu. Böyle böyle elli bin lira kadar bir para biriktirip kendime kışlık çizme almıştım. İleriki hayatımda PatBö falan diye bir börek zinciri kurup ticarete atılmadım ama ara ara konusu geçer annemin böreklerinin.

Geçen gün bu böreklerin tadı damağında kalan arkadaşlarımdan biri buraya geldiğimizi öğrenince yine bahsini etti. Ben de hemen anneme rica edip yaptırdım. Demin de liseden iki arkadaşımla çok keyifli bir muhabbet eşliğinde afiyetle mideye indirdik.

Yaşasın annem!

3 yorum:

  1. mükkemmeldi valla. annen formundan hiç kaybetmemiş. aynı tat, aynı kıvam. helal olsun kendisine :)

    YanıtlaSil
  2. Annem çok sevindi tabii. Afiyet olsun yine bekleriz :-)

    YanıtlaSil
  3. Sedacim iyi ögren anneciginden, hazir yakinda geliyorsunuz buraya diyorum senin elinden yeriz annenin patbösünü :)
    petek

    YanıtlaSil